Niet Goed, Geld Terug

 
Bij Scriptium geldt een ‘niet goed, geld terug’-garantie. Dat betekent dat we jouw aankoopbedrag, of een deel van het aankoopbedrag, vergoeden als je niet tevreden bent met ons uitgevoerd correctiewerk en/of de begeleiding die je ontvangen hebt. Deze vergoeding is aan enkele voorwaarden onderhevig. Lees hier wat deze voorwaarden zijn en of jij in aanmerking komt voor een financiële vergoeding. Je kunt contact met ons opnemen bij onvrede. We streven ernaar alle studenten zo goed mogelijk te helpen en wellicht dat we aanvullende werkzaamheden of diensten kunnen bieden.

Inhoudscorrectie: de voorwaarden

 
Inhoudelijke feedback kan alleen gegeven worden op tekst die reeds geschreven is. We kunnen voorafgaand aan het schrijven van een hoofdstuk of paragraaf niet bepalen wat je er zou moeten schrijven. Wil je toch graag ondersteuning voordat je aan het schrijfproces begint? Dan is het mogelijk om gekoppeld te worden aan een begeleider die je kan ondersteunen en begeleiden bij het schrijfproces.

Voorwaarden

 
  • Geldelijke vergoeding wordt enkel aangeboden bij nalatigheid door de toegewezen corrector. Nalatigheid wordt vastgesteld door een kwaliteitscontrole uitgevoerd door één van onze kwaliteitscontroleurs.
  • Om in aanmerking te komen voor een geldelijke vergoeding, dient het document zoals je het bij de onderwijsinstelling heb ingeleverd aan ons beschikbaar gesteld te worden gemaakt. De kwaliteitscontroleur zal dit document en het document met onze correctie met elkaar vergelijken.
  • Er kan soms een verschil van inzicht zijn met betrekking tot een bepaald onderdeel of stuk tekst tussen een schoolbegeleider/-beoordelaar en een corrector van Scriptium. Op basis van deze mogelijke interpretatieverschillen tussen Scriptium en beoordelaars kunnen geen geldelijke vergoedingen worden geboden.
  • Geldelijke vergoeding wordt alleen geboden bij nalatigheid van de corrector met betrekking tot scriptiedelen en diensten die door Scriptium zijn uitgevoerd. Voorbeeld: bij een inhoudscontrole bieden we geen vergoeding bij taalfouten die na de correctie worden aangetroffen.
  • Een aanvraag voor vergoeding dient binnen billijke tijd na het ontvangen van onze correctie ingediend te worden. Drie weken nadat we onze correctie aan je hebben geretourneerd, vervalt de vergoedingstermijn.

Onze klachtenprocedure

 
We nemen elke klacht uiterst serieus. Het zijn voor ons kansen om onze diensten te verbeteren en we ontvangen graag feedback. We willen dan ook graag weten wat er mis is gegaan bij jouw specifieke correctieopdracht. Is er sprake van nalatigheid bij de corrector? Dan willen we dat natuurlijk weten. Om te bepalen of de corrector nalatig is geweest in zijn of haar werkzaamheden, vragen we één van onze kwaliteitscontroleurs om de correctie en het document zoals jij het naar de onderwijsinstelling hebt gestuurd, nogmaals door te nemen. Hij of zij bepaalt dan of de corrector werk van hoogstaande kwaliteit heeft geleverd. Dit wordt gedaan op basis van de diensten die jij hebt afgenomen bij ons. Als het document nagekeken is op taal en structuur, zal de kwaliteitscontroleur ook de taal en structuur beoordelen.
stap 1: stuur ons via e-mail jouw klacht en het document zoals je het hebt opgestuurd naar jouw onderwijsinstelling
stap 2: Een kwaliteitscontroleur neemt de teksten binnen 7 dagen door en stelt vast of er sprake is van nalatigheid
stap 3: je ontvangt van ons een mail met de uitkomst van de kwaliteitscontrole en een voorstel voor de volgende stap

Heb je nog vragen over deze tevredenheidsgarantie of wil je graag contact met een medewerker over jouw ervaringen? Vul dan het onderstaand contactformulier in en we zullen zo spoedig mogelijk reageren. 

Submit your Rating

[mr_rating_form post_id="92203"]